|
K: Mediaplayer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2016 kl. 19:00 |
Hej jeg har brug for en media player jeg kan tage med i sommerhuset, og som ikke nødvendigvis skal kunne gå på nettet men skal kunne bruge usb harddisk
og gerne kunne afspille de nyeste formater som mkv etc. et andet ønske er at den kan få covers lagt på skriv hvad i har eller kan anbefale som kan købes idag
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan evt sætte en Raspberry pi op med Kodi. Den kan erhverves ret billigt og fungerer fint.
|
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
den kender jeg godt, men giver den strøm nok til en usb harddisk den jeg har gør nemlig ikke med mindre jeg sætter en USB hub til, den jeg har er en version 2
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Nej, det skal vist være en harddisk med ekstern strøm.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |