|
S/V/B: Integra DTR 9.9 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juni-2016 kl. 19:47 |
Efter at jeg er flyttet, må jeg måske nok erkende at behovet har ændret sig en smule, så synes lige jeg vil lægge en føler ud på min reciever..
Integra DTR 9.9 - Meget stor, meget kraftfuld og MEGET tung reciever. 7 kanaler (145W pr kanal). Den har naturligvis et par år på bagen efterhånden, men har dog DTS-HD MA, HDMI 1.3 (4 in / 2 ud).. Jeg er anden ejer af den, og den fremstår selvfølgelig 100% pæn og velholdt Hvis nogen kunne have interesse, kan der læses mere om den på nedenstående link (specs og review). Jeg er nok mest interesseret i at bytte til noget der er fysisk mindre ( læs: som IKKE kræver 50+ cm i dybden ![]() Kravene hvis jeg skal bytte: Er ikke bestemt på nogle mærker, men skal nok som minimum kunne følgende: Min. 5.1 DTS HD (og tilsvarende) Min. 2-3 HDMI IN Min. 1 HDMI UD Fejlfri og pæn stand betragter jeg som en selvfølge :) Jeg har penge at smide oveni noget, hvis der kommer interessante forslag af den karakter. Redigeret af nAlen - 07-Juni-2016 kl. 19:49 |
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen der lige trænger til noget forandring derhjemme ?
|
|
![]() |
|
bump
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Hvis du vil sælge må du lige huske at angive en pris.. Når du ikke ved hvad du kan få for den må du sætte et HBO.
|
|
![]() |
|
Jeg er mest interesseret i at bytte til noget mindre... Hvis nogen vil købe i ren handel smider de sikkert et bud og så tager vi den derfra ☺️
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |