|
K: Roku 3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KalleG ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juni-2016 kl. 09:37 |
Er der nogen der har en liggende de ikke bruger? Alternativt et link til en EU forhandler der sender. Jeg har kigget en del på amazon.co.uk, men har ikke fundet en der shipper til Danmark.
Mange tak.
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har en jeg muligvis kan undvære... Hvad kan den indbringe ?
Den befinder sig i Hillerød, men kan bringes til Ballerup eller sendes efter behov.
|
|
![]() |
|
KalleG ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Hej Christian
Tak for hurtigt svar. Det ville passe mig fint at hente i Ballerup. Ved du om det er en model 4200 eller 4230? Og hvilken stand / alder har den? (er den fra røgfrit hjem?) |
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Hej Kalle
Kan tjekke modelnummeret når den kommer hjem. Den er fra røgfrit hjem, og der er en dk stik omformer med. Hvis du sende en pb med mobilnummer kan jeg sende nogle billeder
|
|
![]() |
|
Det er gjort, mange tak.
|
|
![]() |
|
Christian måtte desværre springe fra igen, så jeg leder stadig hvis nogen kan hjælpe.
|
|
![]() |
|
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
Kan ikke lige hjælpe med at finde en, men har selv overvejet at finde en til mig selv. Har dog ikke kunnet finde ud af om man uden videre kan bruge den i dk, eller om man skal igennem en masse krumspring a la vpn, unlocator og hvad har vi ?
|
|
![]() |
|
Selvom jeg ikke, alligevel, kan undvære min, kan det være jeg kan hjælpe med at afklare noget. Jeg bruger den til Netflix og Plex og her fungerer det fint uden trylleri, men hvis man skal bruge mange af de amerikanske services tror jeg der skal noget VPN halløj til for at det virker.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |