|
SOLGT: S: Boston Acoustics SoundWare S 5.1 sæt |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Psy84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juni-2016 kl. 18:01 |
|
Boston Acoustics SoundWare S, købt 10-02-2015, forsat garanti - fejlkøb
har stået på loftet, sælges grundet flytning / oprydning på loftet.
HBO: BYD for satan :) farven hvid, kan afhentes på østerbro kbh http://www.whathifi.com/boston-acoustics/soundware-s/review Redigeret af Psy84 - 11-Juni-2016 kl. 18:50 |
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
800! Som startbud:)
|
||
![]() |
||
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
|
Kan det sendes?
|
||
![]() |
||
|
Noteret :) Vil helst have det afhentet, men undersøger gerne om det kan sendes, ved ikke hvor meget det vejer |
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
|
Hvor befinder det sig?
|
||
![]() |
||
|
Østerbro kbh, som der også står i indlægget :)
|
||
![]() |
||
|
Har du mulighed for at afhente ? |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
850pp
|
||
![]() |
||
KalleG ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
|
1000,- afhentet
|
||
![]() |
||
|
Billede kan ses her: http://i.imgur.com/01Twy98.jpg
beklager flytterodet. Som det ses, har de ikke en skramme, der følger flere forskellige vægophæng med. De har været brugt en uges tid, og derefter blevet sat op på loftet, det var meningen jeg skulle have brugt dem på mit kontor, da de ikke passede ind i stuen men havde fuldstændig glemt alt om dem :) De fulgte med i købet på min Marantz receiver, hvis nogen undre sig over hvorfor jeg ikke benyttede min fortrydelses ret. Dette kan også ses på fakturaen, som sendes på mail til køber :) lader den løbe til i aften kl 18, og kan afhentes derefter. NB: man skal selv ud og købe subwoofer kabel Redigeret af Psy84 - 11-Juni-2016 kl. 08:49 |
||
![]() |
||
|
Jeg ville have mulighed for at hente, men først om 3 uger i såfald. NB - anyways er mit bud overgået kan jeg se;) |
||
![]() |
||
KalleG ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
|
Tak for billede. Jeg kan hente allerede i aften hvis det bliver aktuelt.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |