recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indstilling af mksound  mx350mkii
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indstilling af mksound mx350mkii

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Indstilling af mksound mx350mkii
    Sendt: 11-Juni-2016 kl. 21:11
Hej, hvordan skal min indstilling af subwooferen stå? der er en masse jeg kan rykke frem og tilbage på, samt om den skal stå på 80hz eller bare højest?
- Det er vel også ligemeget om jeg bruger rød eller hvid til rca kabel ik?  Smile

Mit setup er

Yamaha cx-5100 processor
Primare 30.7 effekt
mksound 950thx ( Pt kun L C R ) bagkanaler kommer senere.

Redigeret af stillersen - 11-Juni-2016 kl. 21:13
Til top
Troelsfilm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juli-2010
Sted: Danmark
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2016 kl. 09:42
Bare skru den op på Max - eftersom du vel deler ved 80Hz i din yamaha, så tager den sig det - og endelig er der i LFE information helt op til 120Hz, som man måske ønsker at få med   
Mvh Troels
JBL Synthesis 7.2.4 Atmos / DTS:X setup - 130" At scope lærred
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Point: 1010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2016 kl. 13:49
Sæt alt på thx mode, har selv samme sub, dog bare en mk1. På min står alt på thx mode og volumen skal stå på ref.

Redigeret af Vilstrup - 12-Juni-2016 kl. 13:50
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2016 kl. 14:16
Jeg mente selvfølgelig at delefrekvensen kan skrues op til Max - ikke vol...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2016 kl. 18:16
Tak for hjælpen. Er andet spørgsmål jeg har.
Nu kører jeg kalibering igennem min Yamaha
Men den der trekant forstår jeg ikke helt man får med til mikrofonen. Har bare sat mikrofonen i front på den. Testen jeg kører tager 30 sek cirka og så er den færdig? Den kører nogle hurtige lyde igennem og det er det. Min gamle Pioneer kørte en masse lyde igennem, samt min kammerats denon?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2016 kl. 18:17
Center vælger den også som large, og de andre som small?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2016 kl. 18:31
Mht til trefod - har du læst manualen?
Det vil jeg helt klart anbefale

Et kendt "problem" ved ypao, er at den ikke kan "dele rigtigt, sæt efterfølgende alt til small, så spiller det.
Mvh Troels
-der selv er yderst tilfreds med sin yamaha cx-a5100

Redigeret af Troelsfilm - 12-Juni-2016 kl. 18:31
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu