|
Nyt TV - skærmen 'blinker' via HDMI |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
olestorm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juni-2016 kl. 17:33 |
Hej forum
Jeg har for en del år siden bygget en HTPC baseret på dette bundkort: https://www.asus.com/dk/Motherboards/P5N7AVM/ Sammen med mit 7 år gamle Philips-TV har den fungeret upåklageligt siden. Forleden gik mit TV desværre i stykker, så jeg har måttet købe nyt. Det blev et LG 49UH750V, som jeg er rigtig godt tilfreds med. Men: når jeg benytter HTPC sammen med LG-TV'et, via HDMI, falder billedet ud hele tiden. 5 sekunder med billede på skærmen og sort skærm 1-2 sekunder. Og sådan fortsætter det. Nogle gange er der slet intet signal. Jeg har testet skærm og kabel ved at tilslutte andet it-udstyr til samme kabel. Det virker fint og uden udfald. Gode idéer er meget velkomne! Mvh. Ole Storm.
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv alligevel med et andet kabel. Det kan bare være en uheldig sammensætning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |