|
S: WD my book live NAS 3TB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juli-2016 kl. 12:11 |
Hej gutter, sælger en WD My book live NAS 3TB.
2 år gammel fejler intet , står som ny Billederne har jeg selv taget af NAS'en Er brugt til backup og streaminng og film og musik Vejle området 550.kr mobil: 29 41 38 32 ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
450 hentet i morgen?
|
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
Aftale :) er hjemme efter kl 19.00 i morgen. kontakt mig på mobil med adresse. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Der er jeg desværre ude af Vejle igen..
|
|
![]() |
|
kontakt mig på mobil, så finder vi en måde du får den på :)
|
|
![]() |
|
Jeg har først set dit opslag nu, og er desværre tilbage i Esbjerg.
|
|
![]() |
|
stadig til salg gutter :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |