|
Akustikplader i loftet? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2016 kl. 17:18 |
Er det nemmest at bruge lim? Efterlader det så ikke grimme mærker, når man skal flytte? Hvad for noget lim er godt til det, gerne med link?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er det for nogle plader?
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
http://www.av-connection.dk/?PGr=9062
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Brug en stor limpistol. Limen er uden opløsningsmidler og let at arbejde med. Mener limrester kan nulres af loftet når plader engang tages ned. Eneste ulempe er nok en længere hærdetid end montagelim.
http://www.avformshop.dk/webshop/product/limpistol--lavtemperatur-stor-model--til-11-mm-limstaenger Redigeret af Kampus - 05-Juli-2016 kl. 18:56 |
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Jeg har virkeligt dårlige erfaringer med at hænge den slags plader op med lim, selv på vægge - det holder bare ikke i længden. Hvis jeg var dig ville jeg supplere med noget tråd, som endda ville blive mere eller mindre skjult i mellem pyramiderne.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |