|
Interesseret i Jazz-Bossa Nova? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juli-2016 kl. 11:23 |
Faldt lige over denne CD compilation med 18 hele album med alt hvad hjertet kan begære inden for Jazz-Bossa Nova genren. Udkommer 29/7-16 og kan forudbestilles til 150kr her:
https://www.imusic.dk/cd/8436539311317/v-a-2016-an-easy-introduction-to-jazz-bossa-nova-compact-disc?reason=addtocart |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Utroligt hvis der ikke er nogen der hører Brazilianske rytmer
![]() |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2411 |
Når nu pakken hedder "An easy introduction.." så henvender den sig vel primært til folk der ikke hører brazilianske rytmer i forvejen, dem der allerede hører det behøver ikke introduktionen..
![]() ..og jo, jeg hører både jazz og bossa-rytmer og alt muligt andet, men behøver ikke sådan et boks sæt da jeg har Spotify - det er nu ellers en skarp pris på så mange skiver.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
Tror faktisk jeg hellere ville høre Sussi & Leo, men det er sådan lidt ligesom at vælge hvilken finger man helst vil undvære.
|
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
![]() |
|
Jeg tror det skal opfattes derhen, at det er populære og tilgængelige albums, og ikke hardcore jazz. Og de bedste brazilianske og amerikanske musikeres værker. Jeg glæder mig ihvertfald til at dykke ned i en stor samling af kendte og ukendte rytmer. Findes genren overhovedet på streaming? |
|
![]() |
|
Jamen værsgo da ![]() http://www.sussi-leo.dk |
|
![]() |
|
![]() |
|
Har nu modtaget boxen, og jeg må sige den skuffer ikke. Samba rytmer er noget af det mest livgivende musik, og fantastisk at danse til
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19650 |
Sjovt, sådan har jegbdet ikke med Samba, jeg er meget mere til let techno.....
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |