recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optage udsendelse fra dr/ramasjang til computer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Optage udsendelse fra dr/ramasjang til computer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dkklf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-April-2010
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dkklf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Optage udsendelse fra dr/ramasjang til computer
    Sendt: 16-Juli-2016 kl. 13:12
Jeg kunne godt tænke mig at optage udsendelsen ”Sommer Summarum FDF's landslejr – fredag” men ved ikke hvordan at man gør. Jeg har prøvet at læse om det på nettet men det kunne ikke sådan lige lade sig gøre.

Lige nu kan vi se den her:

http://www.dr.dk/ramasjang/tv/ramasjang-tv-2015/playlist/desktop.html?ts=sommersummarum-2016&ss=sommer-summarum-24&id=5&image=empty

Men det tror jeg ikke at man kan blive ved med, så jeg håber at der er nogle som kan fortælle / forklare mig hvordan jeg gør.

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2016 kl. 13:47

Hej.

Jeg kender 2 forskellige måder at gøre det på.

Den ene bruger Jeppos DR Downloader http://jeppo.dk/downloads/ 

og den anden TV4ever. TV4ever er en extension til Chrome Browseren.

Når/Hvis du har installeret Chrome Browseren så find dette link:

Klik på Ikonet 'InstallerTV4ever'

Når den er installeret trykker du CTRL+SHIFT+B for at vise den 3. værktøjslinie.

Forest i denne linie trykker du på 'Apps'

Og derefter på TV4ever.

Inde i TV4ever kopierer du den linei du lige har givet os og trykker på ikonet 'Record program'

Med TV4ever kan du normalt optage programmer, indtil de er en uge gamle eller mere.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 16-Juli-2016 kl. 18:24
Til top
dkklf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-April-2010
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dkklf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2016 kl. 15:21
csell mange yak, jeg brugte TV4ever 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu