|
Optage udsendelse fra dr/ramasjang til computer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dkklf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-April-2010 Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juli-2016 kl. 13:12 |
Jeg kunne godt tænke mig at optage
udsendelsen ”Sommer Summarum FDF's landslejr – fredag” men ved
ikke hvordan at man gør. Jeg har prøvet at læse om det på nettet
men det kunne ikke sådan lige lade sig gøre.
Lige nu kan vi se den her:
Men det tror jeg ikke at man kan blive ved med, så jeg håber at der er nogle som kan fortælle / forklare mig hvordan jeg gør. |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4819 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Jeg kender 2 forskellige måder at gøre det på. Den ene bruger Jeppos DR Downloader http://jeppo.dk/downloads/ og den anden TV4ever. TV4ever er en extension til Chrome Browseren. Når/Hvis du har installeret Chrome Browseren så find dette link: Klik på Ikonet 'InstallerTV4ever' Når den er installeret trykker du CTRL+SHIFT+B for at vise den 3. værktøjslinie. Forest i denne linie trykker du på 'Apps' Og derefter på TV4ever. Inde i TV4ever kopierer du den linei du lige har givet os og trykker på ikonet 'Record program' Med TV4ever kan du normalt optage programmer, indtil de er en uge gamle eller mere. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 16-Juli-2016 kl. 18:24 |
|
![]() |
|
dkklf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-April-2010 Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
csell mange yak, jeg brugte TV4ever
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |