|
dr.dk hbbtv ude af sync |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2016 kl. 10:27 |
Jeg har et samsung 6-serie fra 2016
vi ser dr.dk tv via hbbtv, men lyden er ude af sync. Kan det fikses eller er det bare ikke bedre?
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at undersøge om du har mulighed for at lave delay på spdif udgangen på TV. Det kan jeg på mit Panasonic under Lydindstillinger.
Har ikke bemærket lip/sync problemer når jeg ser hbb DR.TV |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Jeg bruger ikke nogen udgang, men kører dåselyden fra tv.
Redigeret af slumbert - 19-Oktober-2016 kl. 14:20 |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Har jeg også haft oplevet med Petra Dater Verdenen via HbbTV så var lyd ikke i sync. Men når jeg så brugte Chromecast i stedet passede lyden fint.
Er det altle programmer du har problemer med? Redigeret af JordanDK - 19-Oktober-2016 kl. 15:47 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Jeg har ingen sync problemer, men heller ikke Samsung.... Prøv at genstarte tv eller tjek for opdatering af firmware.
|
|
miri
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg har heller ingen problemer med lyden på HbbTV. Fejlen må ligge i dit TV.
M.v.h. |
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Har oplevet på Samsung at det kan være usynkront, såfremt man hopper i programmet, men kan løses ved at pause og starte igen.
|
|
![]() |
|
Onkel Dunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2010 Sted: Vestfyn, DK Status: Offline Point: 55 |
Jeg har slet ikke noget hbbtv på mit samsung F8000 - forsvandt for ca. 1 md siden..?!
EDIT: Kan fortælle at det virker, når jeg slår min datatjeneste til igen!
![]() Redigeret af Onkel Dunkel - 21-Oktober-2016 kl. 08:27 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |