|
Solgt: Samsung UBD-K8500 4K Ultra HD Blu-ray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2016 kl. 12:24 |
Sælges, da jeg hellere vil have en Oppo.
Købt i Hi-Fi klubben for en måned siden. Befinder sig i Næstved. Al original indpakning haves. Deadpool og X-Men: Days of Future Past kan følge med. The Revenant beholder jeg. Prisidé 1500-1600 kr. Tilføjelse: Nu har jeg fået set The Revenant, og den kan også følge med. Pris med alle 3 film 1700 kr. Uden Revenant 1600 kr. Uden film 1500 kr. Afspilleren er brugt til 6 film, altså næsten ny. Redigeret af Brixen - 23-December-2016 kl. 14:51 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
PHH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2016 Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Modtagelig for bud under? Mister trods alt film for 650 + porto ifølge pricerunner og så er vi for tæt på ny prisen
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
Hvad er nyprisen? De to af filmene følger med.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
PHH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2016 Status: Offline Point: 55 |
Skal ha briller på jo helt anden situation :) Pris var jo helt i bund 2 uger siden med 1995 hos bilka med de 3 film. Snakker lige med generalen
|
|
![]() |
|
Ja, gør det.
![]() |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Nu har jeg fået set The Revenant, og den kan også følge med.
Pris med alle 3 film 1700 kr. Uden Revenant 1600 kr. Uden film 1500 kr. Afspilleren er brugt til 6 film, altså næsten ny. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Første besked i denne tråd har vejledning til indstilling af denne HDR afspiller.
http://www.avsforum.com/forum/149-blu-ray-players/2325089-official-samsung-ubd-k8500-4k-hdr-ultra-hd-blu-ray-player-owner-s-thread.html Redigeret af Brixen - 18-December-2016 kl. 10:03 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Er der nogen, der har et bud? Prisen ligger ikke fast.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
1000 kr uden film
|
|
![]() |
|
JesperBM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Sted: Vanløse, DK Status: Offline Point: 156 |
Jeg vil gerne byde 1500 med film 😊
Har en arbejdskollega i Næstved, så er pænt sikker på at jeg kan få ham til at hente den en dag når det passer. Glædelig jul hilsen Jesper |
|
![]() |
|
Det er i orden, Jesper. Du kan godt købe den med film for 1500 kr. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |