|
Messenger chat |
Besvar |
Forfatter | |
BorreBoy
Super bruger Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Januar-2017 kl. 13:35 |
Hejsa
I Messenger app'en, kan man se andre "venner" der er online. Desværre kan man også se folk man har skrevet med tidligere, men ikke er venner. Nogen der ved hvordan man fjerner dem, uden at skulle blokere dem?
|
|
rktdi
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
Long press på samtalen, og tryk slet..?
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dette fjerner samtalen, men personen står stadig fremme på de to lister han snakker om. jeg har selv samme problem med tidligere studiekammerater, som jeg intet har med at gøre i dag, og har ikke kunnet fjerne det
|
|
BorreBoy
Super bruger Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er da trods alt glad for at jeg ikke er den eneste med problemet, men øv der ikke er en løsning :-(
|
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sorry hvis jeg bruger den her tråd, men nu er overskriften messenger chat. Så ville lige høre om et andet problem også. Min kæreste kan slet ikke se hendes samtaler, i den fane hvor de burde være. Hvis hun afinstallere appen og geninstallerer den, så virker den. Lige indtil hun lukker programmet via swipe op. Den vil ikke indlæse samtaler, men hun kan godt modtage dem og svare tilbage, hvis hun søger på vedkommende. Sku lidt mærkeligt. Det er en iPhone 6
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |