recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dims til at veje pakker?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dims til at veje pakker?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dims til at veje pakker?
    Sendt: 15-Januar-2017 kl. 17:00
Jeg søger en dims til at veje store pakker, f.eks. surroundreceiver eller BD-afspiller i emballagen
Har du et link til sådan en?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 17:02
Hvad med en rejsevægt til kufferter. De kan fås mange steder. Bl.a. Imerco.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 17:12
Det har jeg vist prøvet engang, de skal vejes via håndtaget
Men pakker har ikke håndtag
Her er noget af det rigtige, men alt for dyrt: http://cbh-vaegte.dk/category/pakkevaegte-1/?gclid=CMv7z8jFxNECFQdnGQodqucJRA


Redigeret af jake51 - 15-Januar-2017 kl. 17:14
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 17:18
Jeg har tidligere brugt denne fremgangsmåde. Primært fordi det var det jeg lige havde liggende. Jeg har bare lagt enheden i en pose (hvis de var store nok). Fx en bærepose eller en af de blå poser fra IKEA.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 17:20
Nå, med lidt søgen fandt jeg den her: https://www.elextra.dk/main.aspx?page=article&artno=H48647&utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner
Det havde ikke lige faldet mig ind, at det hedder pakkevægt... men set i bakspejlet ; )
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg søger en dims til at veje store pakker, f.eks. surroundreceiver eller BD-afspiller i emballagen
Har du et link til sådan en?

Jeg bruger selv en af disse 2 metoder:

Pakker op til 2 kg:
Bruger min køkkenvægt og stiller pakken oven på en skål så jeg kan se displayet.

Pakker over:
Vejer mig selv på min badevægt.
Vejer mig selv med pakken i hånden.
Trækker de 2 tal fra hinanden.

Ideen med rejse vægten og så pakken i en pose er ikke helt dum, den vil jeg prøve at huske :-)
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2017 kl. 19:14
Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:

Jeg bruger selv en af disse 2 metoder:

Pakker op til 2 kg:
Bruger min køkkenvægt og stiller pakken oven på en skål så jeg kan se displayet.

Pakker over:
Vejer mig selv på min badevægt.
Vejer mig selv med pakken i hånden.
Trækker de 2 tal fra hinanden.

Jeg gør præcis det samme! Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu