|
Youbio boks fjernbetjening |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2018 kl. 11:31 |
Hej Per
Så har jeg sendt en PM til dig. Du skal bare være logget på som nu, og så vil der stå i venstre øverste hjørne, at du har modtaget en besked. Måske dukker der også en besked frem på skærmen derom, når du er logget på. Men ellers kan jeg se nu, at du har lagt en mailadresse ud, så der kan jeg godt sende dig en kopi af min PM. Så skulle vi være kørende. Mvh. Jørgensen
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kommer besked på skærmen når der er logget ind. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
bawepa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2018 Sted: Randers Status: Offline Point: 8 |
Hej
Hvor ser jeg der er kommet en pm. jeg er nemlig ny her er det under nye beskeder du kan også bruge min email asferg@oncable.dk mvh per
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Hej
Jeg sender en PM til dig, hvor vi kan aftale nærmere. :-) Du skal så bare logge på og læse den. Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
bawepa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2018 Sted: Randers Status: Offline Point: 8 |
Hej
den vil jeg godt købe Hvordan gør vi lige Mvh per |
|
![]() |
|
Hej bawepa
Her har jeg en uudpakket YouBio Boks stående, som jeg aldrig har fået taget i brug, da jeg i stedet brugte den forrige Yousee boks - og nu har Humax-boksen. Prisen er 100 kr. plus forsendelse. Mvh. Jørgensen
|
|
![]() |
|
Har prøvet at spørg dem men de kunne ikke hjælpe mig.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det kunne da tænkes at der hos You See kan fås en ny Remote, der kan der da forhøres om. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
ok tak for hjælpen
|
|
![]() |
|
Humax boksen kan KUN lejes, pris fra Kr.30/måned. |
|
|
|
![]() |
|
jeg har en youbio boks og den køre fint. har også lige opdateret den . den anden dag. så må jeg se om jeg kan finde den humax boks brugt. for jeg vil ikke giv 99 kr pr mdr hos yousee
|
|
![]() |
|
Det er ikke længer muligt at få abonement på You Bio, da tjenesten som skrevet lukker. Lejeflim og meget mere fås på deres Humax 2000 og 4000 bokse. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |