|
Kun stereo lyd på HBO på NVIDIA shield? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2017 kl. 23:29 |
Jeg er rigtig godt tilfreds med min shield, bortset fra jeg gerne ville have noget 5.1 eller Dolby lyd når jeg afspiller HBO.
Men jeg kan ikke få det til at virke, der er kun stereo lyd. Hvad kan jeg gøre? Jeg caster det via min iPhone. Mvh Kim |
|
![]() |
|
Juhler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er desværre ved HBO det ligger, jeg har samme problem. Så hver gang jeg bruger HBO bruger jeg min Chromecast i stedet for, der er der fin 5.1 DD lyd. Men irriterende at HBO ikke snart få fikset det.
|
|
Sony 46" (Gammelt HX700), Pioneer VSX924, B&W CM1+CMC+M1+ASW608, Nvidia Shield 16 GBo, Fuldt UniFi setup og Synology DS415+
|
|
![]() |
|
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
Det er sgu lidt træls. Synes ellers det er fedt med kun en enhed til at afspille det hele. Så lidt vildt at købe en chromecast kun for at få 5.1 lyd på hbo.
Nå så må jeg jo enten afvente eller købe en chromecast. Tak for svar Mvh Kim |
|
![]() |
|
Nå slut kun med stereo lyd på HBO, nu har jeg bestilt et stk chromecast
Mvh Kim |
|
![]() |
|
Juhler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 89 |
Det var hurtigt beslutning, det skal lige siges at jeg har en Chromecast 1, jeg kan ikke huske om der har været lignende problemer med Chromecast 2 som med Shield.
Redigeret af Juhler - 30-Januar-2017 kl. 10:17 |
|
Sony 46" (Gammelt HX700), Pioneer VSX924, B&W CM1+CMC+M1+ASW608, Nvidia Shield 16 GBo, Fuldt UniFi setup og Synology DS415+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |