recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kun stereo lyd på HBO på NVIDIA shield?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kun stereo lyd på HBO på NVIDIA shield?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Decolour Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Decolour Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kun stereo lyd på HBO på NVIDIA shield?
    Sendt: 29-Januar-2017 kl. 23:29
Jeg er rigtig godt tilfreds med min shield, bortset fra jeg gerne ville have noget 5.1 eller Dolby lyd når jeg afspiller HBO.

Men jeg kan ikke få det til at virke, der er kun stereo lyd.

Hvad kan jeg gøre? Jeg caster det via min iPhone.

Mvh Kim
Til top
Juhler Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Kolding
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juhler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 08:24
Det er desværre ved HBO det ligger, jeg har samme problem. Så hver gang jeg bruger HBO bruger jeg min Chromecast i stedet for, der er der fin 5.1 DD lyd. Men irriterende at HBO ikke snart få fikset det.
Sony 46" (Gammelt HX700), Pioneer VSX924, B&W CM1+CMC+M1+ASW608, Nvidia Shield 16 GBo, Fuldt UniFi setup og Synology DS415+
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Decolour Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 08:49
Det er sgu lidt træls. Synes ellers det er fedt med kun en enhed til at afspille det hele. Så lidt vildt at købe en chromecast kun for at få 5.1 lyd på hbo.

Nå så må jeg jo enten afvente eller købe en chromecast.

Tak for svar

Mvh Kim
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Decolour Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 09:11
Nå slut kun med stereo lyd på HBO, nu har jeg bestilt et stk chromecast

Mvh Kim
Til top
Juhler Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Kolding
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juhler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 10:16
Det var hurtigt beslutning, det skal lige siges at jeg har en Chromecast 1, jeg kan ikke huske om der har været lignende problemer med Chromecast 2 som med Shield.

Redigeret af Juhler - 30-Januar-2017 kl. 10:17
Sony 46" (Gammelt HX700), Pioneer VSX924, B&W CM1+CMC+M1+ASW608, Nvidia Shield 16 GBo, Fuldt UniFi setup og Synology DS415+
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu