|
Medier står som "Ikke tilgængelig" på Plex |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2017 kl. 18:21 |
Jeg har for et par uger siden købt en Nvidia Shield TV som primært skal bruges som server til Plex. Den har dog givet mig problemer lige siden. Det mest presserende problem lige nu, er at den efter kort tid beskriver mine videofiler som "Ikke tilgængelig", selvom der er oprettet forbindelse til serveren. Dette er gældende både på Nvidia'en og på alle mine klientservere.
Alle mine videofiler er lokaliseret på min NAS, som jeg selvfølgelig har tilsluttet Nvidia'en. Den eneste måde jeg kan afhjælpe "Ikke tilgængelig" problemet er ved at afkoble NAS'en fra Nvidia'en i dens indstillinger og derefter koble den på igen. Derefter kan jeg afspille mine videofiler i et par timer, men så bliver de utilgængelige igen. Nvidia'en og mine klientservere har den seneste softwareopdatering. Er der nogen af jer der har oplevet dette og ved hvad problemet kan være? |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplever det, hvis forbindelsen til nas'en ryger på netværket
så skal man mounte nas'en igen |
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
Det oplever jeg også, men det er langt fra hver gang at afkoblingen sker pga. det. Det sker automatisk i løbet af et par timer, uanset om NAS'en mister adgang til nettet eller ej.
|
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Der er flere der beskriver samme problem med deres shield på Plex forum. Så det lyder som om det er et specifikt Nvidia Shield/Plex issue.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |