avh skrev:
For at denne facilitet skal kunne virke ordenligt kræver det at EPG-data indeholder infomationer om genudsendelser. Det må MCE's EPG have hold på...
|
Muligvis, men jeg er nu ligeglad med om den optager genudsendelser osv, bare det foregår automatisk, og alle afsnit kommer med.
avh skrev:
Optage en serie findes ikke i DVBviewer, men jeg klarer mig på en anden måde...
DVBviewer har udover skærminterface (OSD) også et et amindelig desktop- og et webinterface. Fra en almindelig kontor-PC via webinterface eller fjernstyring kan man lave søgninger, altså udsøge de udsendelser man vil se f.eks. for en uge frem og let sætte dem til optagelse...
|
Dvs. at du sætter den til at optage ca. en uge frem, hver uge?
Det ved jeg på forhånd at jeg glemmer for tit, det er derfor jeg er godt tilfreds med MCE på dette punkt
avh skrev:
DVBviewer skulle kunne køre på MCE, den holder styr på hvilke TV-kort den anvender...
|
Så kunne jeg da slippe af med den ene maskine, og det ville jo være smart - men ikke hvis DVB-viewer ikke selv kan optage noget bare det er i EPG'en
avh skrev:
Hvad med at sætte DVB-S kort i maskinen (væk med satboksen), DVBviewer kan håndtere flere TV-kort?
|
Jeg har undersøgt muligheden, og som jeg læser det, er det både ret besværligt og ret dyrt, hvis jeg vil have det til at virke med viasat, men jeg har måske overset noget?
tak for input
-Jacob-