|
Forbinde SA Explorer til NAD C732? |
Besvar |
Forfatter | |
JensHolm
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Februar-2017 kl. 19:02 |
Hej
Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal forbinde mine System Audio Explorer til min forstærker, en NAD C372. Jeg er i den specielle situation at de kabler der er muret inde er bi-wire kabler, altså med 4 ledninger i hver. Jeg har i min stue mine Explorer, men også et sæt System Audio Talent som jeg også evt. kan koble til. Forstærkeren har jo 2 sæt terminaler bagpå, men er i tvivl om jeg enten skal: 1) bi-wire (hvis forstærkeren kan?) mine Explorer til begge sæt terminaler og ikke bruge mine Talent. 2) Bare køre med 1 sæt terminaler til Explorer, men kun bruge 2 af de 4 kabler (evt. bruge 2 kabler i hver terminal), eller 3) forbinde mine Explorer til det ene sæt terminaler og mine Talent til det andet sæt? Og hvordan skal forstærkeren indstilles ved hhv. det ene og det andet scenarie? På forhånd tak J Link til forstærker: http://www.hifidatabase.com/static/gallery/4/3074-c372b.jpg |
|
JensHolm
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen bud?
|
|
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal bi wire dine Explorer. Speaker A og B on.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |