recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Budget Laptop til mor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Budget Laptop til mor?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1684
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Budget Laptop til mor?
    Sendt: 15-April-2017 kl. 18:17
Hej.

Jeg leder efter en rimeligt billig (op til ca 4000,- eller deromkring) laptop til min mor, men jeg har været væk fra PC hardware i lang tid, så jeg kan slet ikke bedømme specs længere. Jeg forestiller mig at den skal have en god 15" Full HD skærm( helst IPS), SSD disk og "nok" RAM og forhåbentlig ikke larme som en hårtørrer. Den skal mest bruges til internet, billeder og epost, så det er ikke det vilde.

Nogen der har et bud?

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2017 kl. 18:33
Med de ønsker, ville jeg se, om jeg kunne finde noget med en Intel M processor.
Er selv endt med en Dell med m5 processor i, hvilket betyder passiv køling. Den klarer opgaven fint til de 4200 kr jeg gav for den. Den har dog kun en 14" skærm.

Er dog i dag udskiftet med en m7 processor hvilket jeg heller ikke kan klage over.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu