|
Sony X800 på vej, nogen der ejer denne |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MJ_Support ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2017 Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2017 kl. 15:33 |
Så fik jeg taget mig sammen, og bestilt en X800
Efter at have læst anmeldelsen på WhatHiFi, faldt beslutningen på denne. Nu vil jeg hører om der sidder en ejer herinde i forvejen? Også om der evt er nogle der har et LG oled der har styr på hvordan man sætter 4K blueray til bedst. skal man ændre nogle settings i forhold til alm blueray.? det var vist noget med HD color syntes jeg at have læst |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For at få HDR-signalet igennem til dit LG OLED skal du ind i skærmens menu og aktivere "HDMI Ultra HD Deep Color" på den HDMI-port, som afspilleren er tilsluttet.
Ift. almindelig HD Blu-ray skal der ikke ændres noget (ud over valg af billedprofil / evt. kalibrering).
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |