|
|
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Forfatter | |||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 14-September-2006 kl. 20:37 |
||||
Debat herunder /Lars |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||||
![]() |
|||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||||
Fantastisk pris og rent faktisk lige den GPS jeg overvejer kraftig |
|||||
![]() |
|||||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||||
Weee kæresten har sagt ja og 1 stk er hermed bestilt
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Jeg har selv overvejet den model - rart at se at det Fælleskøb rammer rigtigt /Lars |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Hold da fast det går stærkt
![]() ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
||||
Skod, jeg ville hellere have 510'eren eller endnu bedre en Garmin Nüvi 360. Ja ja, så må jeg jo vente på at Garmin dumper priserne her i løbet af efteråret. |
|||||
![]() |
|||||
Klyde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() |
||||
PC World UK |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Tak for den - den er tilføjet Fælleskøb siden også /Lars |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
||||
Hvordan er det med brugergrupper til denne Mio navigator. Jeg tænker på om det er muligt at opdatere Points Of Interest (POI), Radar kontroller mv. over nettet (USB?) - og om der er bruger-grupper hvor informationerne udveksles (som det kendes fra TomTom-User)?
Er data-formatet så standardiseret, at POI data fra TomTom'en kan bruges?! /Lars Redigeret af laursen - 14-September-2006 kl. 21:53 |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |