|
Levering med GLS? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6310 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 12:49 |
||
Ved, at jeg får pakke fra GLS i dag
Så nu har jeg lige set på internettet, at chaufføren forgæves har forsøgt levering lidt over 12 Men gu har han da ej, har ikke hørt noget som helst Nu kan jeg hente den i pakkeshop senere i dag, måske er det nemmere for chaufføren bare at aflevere den der? |
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 983 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ja, Post Nord laver ofte samme "trick", når de ikke gider køre ud med pakkerne.
|
|||
![]() |
|||
-Henrik- ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
||
Har du checket, at din ringklokke virker?
Har selv oplevet, at jeg brokkede mig til Post Nord, hvorefter det viste sig, at batterierne i min trådløse ringklokke, var gået døde. Tror nok lige at jeg blev rød i hovedet! Gav også prompte chaufføren en kæmpe undskyldning, da han så kom for anden gang med pakken. |
|||
![]() |
|||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6310 |
||
Har ikke ringklokke...
|
|||
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10507 |
||
Så er det nok det der er galt. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Online Point: 4279 |
||
Har du siddet ved døren hele dagen så? |
|||
![]() |
|||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 983 |
||
Hvis der ikke er ringeklokke, mon så ikke de kan finde ud af at banke på ![]() Jeg har oplevet flere gange (mest fra Post Nord) at de ikke har pakken med, men blot smider en seddel i postkassen, hvor der står de har forsøgt at aflevere den. Én gang lykkedes det mig at fange posten i "gernings-øjeblikket" og han indrømmede de var nødt til at gøre det fordi de ofte ikke havde tid til at aflevere pakker på deres ruter. De er simpelthen alt for pressede og det er ikke det enkelte postbuds skyld.
Redigeret af Deschain - 11-Oktober-2017 kl. 15:56 |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Online Point: 4279 |
||
Tjoh, her hvor jeg bor, skal man faktisk hamre på døren, for at kunne høre det. Almindeligt høfligt banken på høres ikke. Dertil er der jo forskel på, hvor hårdt man banker, og budet kunne reelt have banket på. |
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
||
personligt synes jeg pakkeshop er lettest. hos mig er den lokale kiosk blevet lavet om til pakkeshop og spillested. Så kan jeg hente når jeg har tid og skal ikke sidde og vente hele dagen på at døren måske ringer på et eller andet tidspunkt (GLS skriver mellem 8.00 og 16.00)
MEN ja - det er efterhånden en generel procedure med at de bare skriver en besked. Derfor er pakkeshoppen også så meget lettere.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Ja Pakkeshop er en naturlig udvikling. Vi skal alligevel hente brød og mælk. Så kan vi ligeså godt få pakken udleveret samme sted ~ sparet tid.
|
|||
![]() |
|||
||
Men jeg havde ventet forgæves det meste af dagen, hvis jeg ikke lige havde fundet på at tjekke status for pakken
![]() |
|||
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Det kender jeg godt, det er noget af det værste der findes, at vente! Derfor er det meget rarere aktivt at bestemme hvornår man har tid til at hente pakken i en Pakkeshop.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |