|
System Audio Saxo 5 - NAD 338 ... |
Besvar |
Forfatter | |
2ben
Guld medlem Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Oktober-2017 kl. 20:00 |
Hej,
Jeg overvejer at købe en NAD 338 samt nogle System Audio Saxo 5 højttalere og sætte til mit TV-setup. Vil gerne have lidt bedre lyd fra min Samsung 7 serie fladskærm ifm. film. Vil i anbefale nogle andre højttalere til forstærkeren ? Har kigge udgaven med active forstærker, men vil hellere have en NAD forstærker. Pft. Mvh. Torben |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg anbefaler altid at lytte. Stol på dine egne ører.
Start med at lytte til Hifi klubbens bud på en kompakthøjtaler. Den kan du høre hos klubben, sammen med forstærkeren. Bagefter ville jeg finde et sted hvor Saxo kan lyttes til. Så får du en ide om den evt er bedre match til forstærker. Desværre ved man ikke om de spiller godt sammen. Hvis du er heldig kan du låne et sæt med hjem. Både forstærker og højttaler får rosende anmeldelser. Så det kan ikke være helt skidt. Og husk at det er dig der skal være tilfreds. Ikke sælger eller brugere herinde. Stol på dine ører. Det er ikke så svært. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |