|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LarsKnudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() Sendt: 17-September-2006 kl. 11:23 |
I ferien bestemte jeg mig for at bruge en slat penge på fladskærm - og kort efter bestemte jeg mig for Samsungs skærme. Gik så ferien over og lurepassede lidt og det gav afkast, da N71 kom som passede til mine behov. Men ak, jeg ventede til den 1. sep. hvor det var sat til at komme til dk, og indtil videre er det kun blevet udsat nu indtil den 10. okt. Nu gider jeg sq ikke længere.
Jeg skal have mig et 32" LCD fjernsyn hvor 1:1pm er meget vigtigt da jeg skal arbejde med computeren på skærmen også. Jeg har ikke nærstuderet andre mærker end samsungs modeller så ved ikke lige hvor jeg skal starte. Skærmen må maks være i 11000kr klassen. En HDMI indgang er et must, to er eftertragtet. Sort farve på skærmen er nøsten også et must. Ville passe perfekt i min stue. Jeg har kigget på Sony KDL-32V2000 og ellers er jeg lidt vildrede. Nogen der har overskud til at række mig en hjælpende hånd? |
|
![]() |
|
LarsKnudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() |
Det ligner et røverkøb - har alligevel kun plads til 32"
Kører det 1:1pm over vga? Hvor mange pixelfejl tillades på Lgs skærme? Redigeret af LarsKnudsen - 18-September-2006 kl. 17:01 |
|
![]() |
|
Stouenberg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
F*ck LG...
|
|
8-) Steen
BUSH DABradio + det løse... |
|
![]() |
|
![]() |
Vil lige update med at jeg nu har investeret i LG fjernsynet og nu jeg først lige har vænnet mig til digital tv er jeg ovenud tilfreds :)
Mit eneste men er at jeg ikke kan få skærmen til at vise de 3-5 nederste pixels når jeg kører pc over vga - istedet for jeg enten støj, en farvet reproduktion af linier andetsteds fra skærmen eller bare sort pixels - hvad kan forårsage dette? Har ikke prøvet hdmi da jeg ikke føler dette er nødvendigt hvis jeg kan køre 1:1 over vga. Herudover virker det som om skærmen flimrer når den kommer ud i hjørnet af mit synsfelt - særligt tydeligt ved 1:1 pm testen på flatpanels.dk, men lige så snart jeg fokuserer på et område flimrer det ikke mere, men så gør det der ikke flimrede før. Hvad fan sker der her, synes det er lidt mærkeligt ![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er ikke en fejl på TVet, det er derimod en begrænsning i vores øjne. Især hvis Tvet kun har 50 Hz. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg var ellers af den opfattelse at lcd skærme ikke gentegner billedet konstant ligesom billedrørsfjernsyn? Beholder lcd-pixels ikke bare deres farve når de ikke ændres frame til frame? Kan godt være jeg har misforstået noget :?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det har jeg ingen erfaring med for nuværende, jeg bruger CRT med 100 Hz, og der er en markant forskel, med hensyn til flimren fra mit gamle TV som var 50 Hz. Det nye har et totalt roligt billede. Det er netop på grund af de 100 Hz at man ikke ser flimmer, da øjet ikke kan opfatte det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |