|
Ny Bluray afspiller - råd ønskes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Motor ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-December-2017 kl. 10:59 |
Hej forum
Jeg vil gerne udskifte min efterhånden noget bedagede Bluray afspiller (7+ år) med en ny. Jeg har intet 4K fjernsyn og får det med meget stor sandsynlighed ikke indenfor de næste 4 år. Jeg har en Apple TV 4, som står for al anden funktionalitet end Bluray afspilning, så den ønskede Bluray afspiller behøver ikke understøtte al mulig funktionalitet. Budgettet er op til 1000 kr, da jeg ikke ønsker at betale mere end dette. Jeg har overvejet en Panasonic DMP-BDT180. Nogen der har erfaringer med denne? På diverse danske webshops er der også BDT-184 og BDT-185, men disse findes ikke på den danske Panasonic side. Er der tale om parallel-import produkter? Er det ok? Andre anbefalinger? Med venlig hilsen John |
|
![]() |
|
Motor ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |