|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mumitrolddk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 20-September-2006 kl. 12:02 |
Jeg har to ens Amitech LCD-tv - samme model-nr. og det hele. Jeg synes at billedkvaliteten på det ene mildest talt er elendig i forhold til det andet. Jeg er dog lidt i tvivl om det måske er fordi vi (i soveværelset) sidder/ligger tættere på tv'et end vi sidder på det i stuen. Findes der en dvd eller lign. man kan bruge til at teste de to op mod hinanden? |
|
![]() |
|
Stouenberg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
Som jeg læser det, har du det "dårlige" TV i soveværelset ik'? - nu er det vel ikke fordi at du vender ryggen til det...
![]() |
|
8-) Steen
BUSH DABradio + det løse... |
|
![]() |
|
doc2 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Er det fjernsynssignalet, der er dårligere eller er det også ved DVD? Prøv at sætte samme DVD afspiller til med samme film til først i det ene og så det andet fjernsyn. Hvis der kun er forskel ved tv signalet, så check antenneledningen (fordeler m.m) Er der forskel på DVD filmen fra samme afspiller i samme indgang med samme indstillinger for indgangen, så må der være noget galt med det dårlige TV. |
|
LG RH 7500 300 GB
|
|
![]() |
|
doc2 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Ups. Jeg glemte. Du skal naturligvis indstille begge TV ens med lys, farve, kontrast m.m. Nedenstående er fra udsendelsen "Rabatten" fra DR. Optimer dit fjernsynsbillede www.cinemagic.dk Men jeg er enig med Steen, at det bare kan være dug på skærmen i soveværelset. |
|
LG RH 7500 300 GB
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |