|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2006 Status: Offline Point: 59 |
![]() Sendt: 21-September-2006 kl. 14:55 |
Hej. Jeg skal ud og kikke på et 32lcd det skal max koste 12000 men gerne under jeg har ikke så mange krav men der skal være "hdmi" Hvad skal jeg vælge , dette "Toshiba 32 WL 66 Z" eller et af de "jvc" som der har stået en del om her i forum'et eller måske et helt tredje? Mv.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Tjae - Toshibaen er ihvertfald et rigtigt godt bud. 2 HDMI og en rigtig god billedkvalitet (efter LCD standarder) - og så koster den d.d. kun 8000 hos eks. Tapeconnection. Så er der 4000 tilovers til andet sjov :-) Billedkvalitetsmæssigt er den fuldt på højde med andre LCD op til 12000, men visse andre kan måske være mere hensigtsmæssige hvis den skal bruges hovedsagligt til PC/Mediacenter - men det er ikke mit indtryk ?
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Bruger du din på mediacenter? Det har jeg tænkt med mig, selvom jeg ved den ikke er optimal. Syntes bare ikke LG var noget for mig. |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Javist gør jeg det Jeg kører 720p (1280x720) over DVI/HDMI og det fungerer upåklageligt - super billedkvalitet - men nogen er meget obs på at man ikke kan bruge en skærm til mediacenter uden der er 1:1 pixelmapping Jeg vil iøvrigt påstå at ved filmafspilning er 1:1 pixelmapping ikke bedre hvis det kun kan gøres gennem VGA |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Jeg ville overveje at købe en 32GD9E. Den kan købes til 9.999 kr hos en dansk forhandler, som har en virkelig god service. Den har to HDMI indgange.
Hvis du kan leve med kun 1 stk. HDMI indgang og manglen på billedforbedringsteknologien "TruD", kan du hos samme forhandler købe en Sharp 32GD8E til kun 7.999 kr. Jeg har stiftet bekendtskab med 37" udgaven af GD9E og den leverer altså et fremragende billede til prisen. |
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Har bestilt et Toshiba 32WL66Z hos www.digitalo.de til 869 EUR og det bliver inklusive fragt ca. 6900 kr (koster 15K hos Elgiganten)
|
|
![]() |
|
lgpost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() |
Jeg fik mit TV igår Fra medianess.de. JVC 32X70 til €1033 med fragt( 8500.-) koster 14.000 hos Elgiganten.
![]() |
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Tillykke med jeres skærme.
Hvad vil I gøre, hvis I får en skærm med inhomogen baggrundsbelysning og/eller diverse pixel fejl? Jeg har haft ialt 4 LCD skærme hjemme og alle var fejlbehæftede. Jeg tør slet ikke at tænke på det bøvl, jeg ville have haft med at få sendt hver skærm retur og med at få pengene tilbage, hvis jeg havde købt fra Tyskland. Næh, mit råd er, at man betaler lidt mere og køber hos en dansk onlineforhandler og helst en forhandler, som ligger så tæt på ens bopæl som muligt. |
|
![]() |
|
andk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2006 Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Jeg har ikke kunne se Toshiba nogen steder men jeg har set på JVC & Lg. Er der ikke som kan skrive om deres erfaringer med jvc og også gerne lg? |
|
![]() |
|
Decap_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Det er muligt at se Toshiba i Tapeconnection i Århus hvis det har nogen interresse |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |