|
Gode navi apps Android |
Besvar |
Forfatter | |
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Maj-2018 kl. 07:31 |
Vi skal på bilferie igennem flere europæiske lande - hvad mener I er det bedste gratis Android alternativ til Google Maps navigation? Here, Waze ... andre?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg kunne huske at jeg på et tidspunkt havde downloadet en gratis navi App til en Android Mobil. Jeg checkede og så at det var Here. Her er et link med information: Og her et link: Så en stemme på Here fra mig. Hilsen Carsten. |
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor ikke bruge Google Maps, den er jo gratis? Jeg har prøvet mange andre og der er ikke nogen jeg synes tilbyder samme funktionalitet og nøjagtighed.
Redigeret af Deschain - 28-Maj-2018 kl. 11:08 |
|
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 968 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan i google vælge områder og gøre dem tilgængelige offline.
Dette vil jeg klart anbefale dig. Desuden så har du jo x antal gb data tilrådighed også i EU (Går jeg ud fra) Jeg ville bruge google maps. |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9372 |
Funktioner
Tak(0)
|
Maps.me
Gratis som ikke kræver en mobil forbindelse
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |