|
Vægmontering sony A1 |
Besvar |
Forfatter | |
dak93
Bruger Oprettet: 14-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Juni-2018 kl. 06:26 |
hej
Kan man fjerne foden på sony A1 og dermed få et fjernsyn som hænger tættere på væggen? Har selv sub + højtaler
|
|
Michael
|
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du mener den skrå kickstand ? - så er svaret nej .Det er jo her lyd,tilslutninger og elektoktronik er integreret .
Men jeg mener der er nogle billeder i forb. med Flatpanels test af A1 , der viser den vægmonteret. Jeg har selv købt den og var i samme situation mht at have komplet lydanlæg samt en vægmonteret Samsung den skulle afløse . Jeg valgte, at møblere om så den placeres på et møbel i stedet for væg . Det giver nogle fordele,at man kan gemme diverse ting som router,boxe o.l mellem kickstand og skærm .
Redigeret af Lennon - 05-Juni-2018 kl. 09:12 |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
den nye sony OLED skulle være meget mere væg-venlig
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
... men koster også næsten det dobbelte.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
dak93
Funktioner
Tak(0)
|
det er blevet monteret og det blev ganske fint. Selvfølgelig kunne man ønske sig det var tættere på væggen.
Har lidt udfordringer med surround-anlæg. Det er nok nogle stil som går forkert. Kan i hjælpe hvad der skal gå fra fjernsyn til surround-anlæg?
|
|
Michael
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mere hjælp. Hvad har anlægget af indgange?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
dak93
Funktioner
Tak(0)
|
der er en røvfuld hdmi stik. Det er Pioneer vsx-421
|
|
Michael
|
|
Hede
Super bruger Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilket vægbeslag har du valgt? Jeg har bestilt et Vogels thin 505 til min 65" A1. Skulle få det til at hænge tættere på vægen end Sony's originale beslag.
|
|
Mvh Hede
Stuen: Sony KD-65A1, Pioneer BDP-320, Apple TV 4K 32GB, Arcam FMJ A32, Audiovector M3 Signature Mk.II |
|
dak93
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har det på et dakit2. Selvom jeg ikke skal bruge vippefunktionen. Det var en del af købet
|
|
Michael
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |