recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - W2000 Lydniveau
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

W2000 Lydniveau

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 392
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: W2000 Lydniveau
    Sendt: 22-August-2018 kl. 13:53
Hej Forum

Er der andre herinde der ejer en W2000? Er jeres også alt for høj på laveste volume?

Allerede på volume 1 er der temmelig højt

Min er lige modtaget idag, og det lugter af en retur - det er så højt jeg ikke tænker den kan bruges på hverdage hvis familien går tidligt i seng...

Håber der er andre herinde der ejer den samme projektor som kan fortælle om det er en fejl på min eller de bare er sådan...

Pft.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2018 kl. 14:31
Jeg ejer en, men jeg kunne da ikke drømme om at benytte de indbyggede højttalere!?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2018 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Jeg ejer en, men jeg kunne da ikke drømme om at benytte de indbyggede højttalere!?

Nej, men det er et helt separat spørgsmål i sig selv - inden vi går ned af den vej vil jeg meget gerne bare have svar på mit oprindelige spørgsmål ;)
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2018 kl. 11:25
Fair nok Smile ... men mens vi venter, må jeg så ikke spørge dig, hvorfor du anvender højttalerne? Bruger du projektoren som TV?
Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2018 kl. 11:44

Fair nok Smile ... men mens vi venter, må jeg så ikke spørge dig, hvorfor du anvender højttalerne? Bruger du projektoren som TV?

Den bruges primært til fodbold-kampe og børnefilm - så lyden har ikke lige prioritet. Slet ikke når det hele foregår via chromecast med dertil besværlig løsning da der ikke er en receiver i mix'et da projektoren flyttes rundt hele tiden.

Og ja, billedet via chromecast med dertil hørende streaming og elendig bitrate er en helt 3. vej jeg også skal ned af ;)

Savner i den grad oversigt over bitrates for de forskellige tjenester...

Så kan vi vist ikke komme meget mere off-topic? ;)

Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2018 kl. 12:11
Okay ... jeg skal prøve at huske, næste gang jeg tænder min, at teste højttalerne. Tror seriøst aldrig mine har været i brug!
Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2018 kl. 12:27

Okay ... jeg skal prøve at huske, næste gang jeg tænder min, at teste højttalerne. Tror seriøst aldrig mine har været i brug!

Vil du teste for mig? Er det en fejl i min skal den jo retur mens den kan (14 dages returret)
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2018 kl. 17:06
Okay, nu har jeg testet med lyd, og jeg kan godt forstå hvad du mener ... det er faktisk ret højt, selv på "1".

Så nu har du da dit svar.
Til top
nifo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nifo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2018 kl. 21:46

Okay, nu har jeg testet med lyd, og jeg kan godt forstå hvad du mener ... det er faktisk ret højt, selv på "1".

Så nu har du da dit svar.

Perfekt tak for det! (ØV!) 
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2018 kl. 22:01
Så lidt. Forstår godt, at du nok havde håbet det var noget galt med den ...

Redigeret af jacobe - 23-August-2018 kl. 22:02
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu