recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny printer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny printer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny printer
    Sendt: 23-August-2018 kl. 06:20
Nogen der kan anbefale en printer til almindelige forekommende opgaver i hjemmet...
Ikke for dyr i drift, så hvilken type skal man købe?
Ning
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2018 kl. 08:11
Gå efter en laserprinter, farve eller S/H afhængigt af forbrug. Jeg har gode erfaringer med brothers mindre printere.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2018 kl. 08:52
Problemet med de billige ink printere er at blækket er dyrt.

Så start med at kortlægge dit behov.

Jeg endte med ink, da mit behov er meget begrænset.

Og erstatnings patroner til HP fungerer fint. Jeg har dårlige erfaringer med genopfyldte patroner.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2018 kl. 08:56
Stod i samme situation for ikke så længe siden.

Endte ud med at købe sådan et bundle her
Canon Pixma IP7250 inklusiv 30 uoriginal farvepatroner til 450 kroner.

I Danmark er printere uden tilbehør dyrere end denne pakke.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3841
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2018 kl. 10:19
Canon er klart billigere i blæk end HP. Og man kan sagtens finde billige blæk alternativer der virker til Canon

Ifm. at konen skulle læser i 1½år købte jeg en Brother 8250cdn farvelaser printer. Gav 1.299,- for den, og de toner den bruger har ingen chip, men kører mekanisk. Så de er lette at nulstille. Men hold nu op den er stor......
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2018 kl. 20:41
Skal hilsen fra min svoger og sige tak for hjælpen... fulgte KlausDMs råd og købte den på ebayTongue
Ning
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu