|
SOLGT: Sony VPL-HW55ES |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Madhouse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2018 kl. 19:16 |
op. :)
|
|
![]() |
|
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 955 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror slet ikke du får så meget for din Mercedes. En Suzuki koster jo næsten det samme! ![]() |
|
![]() |
|
Madhouse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
Ændret til salgsannonce. :)
![]() |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1744 |
Jeg tro ikke du kan få så meget, nu ved jeg godt det ikke er en sony, men du kan få en ny Benq 4K projektor for de penge
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Jeg kender faktisk ikke alderen på den, jeg er 2. ejer. der følger sony IR 2 briller og en RF sender med, kom aldrig igang med 3D. Hvis jeg kan få 7000 for den er jeg godt tilfreds.
|
|
![]() |
|
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 414 |
Afhængig af alder......7-8k
|
|
![]() |
|
Hej.
Den har 1600 timer på pæren og i fint stand. Sidder fast monteret i en dedikeret biograf. 2 briller, 1 RF sender som jeg ikke kom igang med at bruge. fjbt medfølger. Pris: 7000-. Byd hvis prisen er helt skæv, men jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge. :) edit: Ændret til salgsannonce edit: SOLGT
Redigeret af Madhouse - 18-September-2018 kl. 07:08 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |