|
Er Multibracket lærred noget værd? |
Besvar |
Forfatter | |
Sarahkastisk
Ny bruger Oprettet: 12-September-2018 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-September-2018 kl. 18:58 |
Jeg er lige flyttet og skal have min projektor (BenQ W700) op at køre igen. I min sidste lejlighed projicerede jeg på en væg, men nu er jeg nødt til at bruge et motoriseret lærred, da det skal kunne pakkes væk (jeg har muskelsvind, så manuelt lærred duer ikke for mig).
Stuen er ikke kæmpestor, så projektoren kan højst sidde 320 cm fra lærredet. Så vidt jeg kan regne ud, betyder det, at lærredet ikke må være mere end max 90'' (16:9). Jeg kan nærmest ikke finde nogle motoriserede lærreder, der er så små. Kun Multibracket M på 90''. Spørgsmålet er - kan man holde ud at se film på det?? |
|
sl1000
Bruger Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan da også se om du ikke kan finde et brugt, der plejer da at være en del på DBA. Jeg kender ikke det nævnte lærrede, men det må da være en opgradering hvis du er vant til at bruge en væg.
Skulle du finde et godt brugt lærrede som e r lidt over 90 tommer så går det da sikkert også.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |