recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til surround sound.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til surround sound.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jalocin51 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-November-2018
Sted: mørkøv
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jalocin51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til surround sound.
    Sendt: 04-November-2018 kl. 19:30
Hej - jeg skal til at købe et ny lyd. (receiver + højtalere) 

Jeg tænker der umiddelbart skal være et 5.1 system da rummet det skal være i ikke er det største. Men hvis nogle af jer tænker at 7.1 er et bedre valg så er det helt fint. 

Med hensyn til Receiveren så må den gerne kunne betjenes uden man har en phD fra DTU. 

Med hensyn til budget så tænker jeg 20-25.000 kr. 

Håber der er nogle af jer der kan hjælpe mig. 

Nicolaj 
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2018 kl. 09:53
Hvad med 5.1.2, jeg har set at atmos højtaler der står på front højtalerne ikke koster det vilde..
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
jalocin51 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-November-2018
Sted: mørkøv
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jalocin51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2018 kl. 10:35
Det havde jeg slet ikke tænkt på. Men jo det lyder ret fedt.  Hvilke elementer ville passe til mit budget. Er slet ikke en nørd på lydområdet.
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2018 kl. 01:42
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu