|
Receiver til Monitor Audio 5.1 og stereo-setup |
Besvar |
Forfatter | |
Breakfast
Junior bruger Oprettet: 06-Oktober-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-November-2018 kl. 12:56 |
Hey,
Endnu et spørgsmål til anbefaling af receiver :) Jeg har en ældre Denon (AVR3310), der har klaret mit behov glimrende indtil videre. Men jeg er kommet til en stak penge som jeg forventer at bruge på lidt opgardering. Mit TV er et LG E6 65" og mine højttalere består af et 5.1 setup med; Monitor Audio GS60 (front) Monitor Audio GSLCR (center) Monitor Audio GSFX (baght.) Dali E-12F (sub) Så regner ikke umiddelbart med at skulle opgardere på den front - men er åben for input :) Mit TV understøtter HDMI 2.0a, så har ikke yderligere krav til receiver på den front udover fremtidssikring vil være 'nice-to-have' ligesom muligheden for Atmos på sigt. Jeg ligger dog relativt stor vægt på kvaliteten af lydbilledet og at den samtidigt også kan håndtere en god stereo-præstation. Jeg forventer at den skal kunne håndtere input fra f.eks. nvidia shield, xbox one x, sonos osv. - og at betjening foregår via CEC, men tænker det er relativt standard. Multirum er ikke et krav. Jeg har selv luret lidt på Marentz 7012, men har omvendt også tidligere oplevet god kvalitet fra NAD og Anthem. Jeg har ikke lagt mig fast på et budget, men tænker jeg forbereder mig lidt nu og så holder øje på black friday - men regner med et niveau omkring 8-15.000,-. Så mit spørgsmål går på hvad I tænker der passer godt til Monitor Audio lyden og lever op til overstående krav - og gerne for og imod eller egne erfaringer? Redigeret af Breakfast - 14-November-2018 kl. 15:24 |
|
Breakfast
Junior bruger Oprettet: 06-Oktober-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
Intet input fra nogen?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |