|
HJÆLP hvad skal jeg vælge ( hurtig beslutning ) |
Besvar |
Forfatter | |
CoolMLJ
Super bruger Oprettet: 27-Februar-2006 Status: Offline Point: 294 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Januar-2019 kl. 09:18 |
Hej Alle sammen.
Har brug for en hurtig hjælp da jeg har fået smurt konen og nu må købe nyt :) Jeg har lige nu et Surround setup bestående af 4 B&W M1, samt en B&W CMC center højtalere og B&W ASW610xp subwoofer. Jeg har længe gerne ville rykke mine 2 front M1 til at være midt højtaler i et 7.1 setup. Tanken havde hele tiden været blot at købe 2 M1 mere, men grundet nyt hus har vi nu en væg og stue som lidt bedre kan klare lidt ordentlige fronter. DERFOR... Jeg har kig på følgende Brugt CM8 højtalere Brugt CM5s2 Højtalere plus stativ Nyt B&W 606 højtalere plus stativ. Vi ser primært film på dette anlæg, så for mig er der rigelig med bas i selve sub. Jeg kan på en måde godt lide CM5 og 606 på stativ, da jeg syntes det giver et flot indtryk, men taber jeg meget i forhold til CM8 Prisen for alle setup er ca 8000 Læste en anmeldelse af 606 som virkelig lov priser dem. |
|
Lykkelig ejer af:
Forstærker : Denon X3400 Front: B&W CM8 Back: B&W M1 Center: B&W CMC SUP: B&W 610XP LG OLED B7 65" |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |