|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ras_al_Ghul ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 30-September-2006 kl. 18:03 |
Hej. Jeg har længe været på udkig efter et godt 32" LCD-TV til lige under 9000 kr, men jeg har meget svært ved at finde rundt i det, da der bliver sagt så meget forskelligt om dem. Men jeg kan ikke bestemme mig for om det skal være et Samsung LE32R72B eller et LG 32LB1R. Er der nogen som har set dem begge´og hvilket er bedst? |
|
![]() |
|
Ras_al_Ghul ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Glemte lige at sige at jeg kommer til at se mange film via min com. |
|
![]() |
|
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
Alt andet end Samsung R7x serie! Mange er meget begejsret for Toshiba's LCD'er. Prøv evt og kigge på www.tape-connection.dk De har vist et godt tilbud på dem for tiden. Jeg har ikke selv set Toshiba's LCD'er, men Samsung'en har jeg selv haft, og det blev kasseret samme dag som jeg modtog det. Det er virkelig ringe til at vise sorte farver, og farver generelt. Mvh Dan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |