|
Bare en lille observation (The Rain) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Maj-2019 kl. 16:52 |
Jeg har set The Rain anden sæson. De første afsnit brugte jeg min Yousee boks til den. For 3 afsnit siden brugte jeg så min Apple TV. Jeg havde glemt den er indstillet til engelsk, så da afsnittet startede, snakkede de pludselig engelsk. The Rain er åbenbart blevet synkroniseret.
Det gjorde så, at nu kunne jeg pludselig høre alt, hvad de sagde. The Rain er også en af de serier, hvor det kan være svært at høre, hvad de siger, den er ikke den værste, men jeg fangede ikke det hele på dansk. Så jeg tog resten på engelsk. De giver jo god mening, at en synkronisering giver tydeligere tale, da de jo har siddet (eller stået) i et lydstudie og talt direkte ind i en mikrofon. Det er bare tankevækkende, at en dansk tv serie skal synkroniseres til engelsk, for at man kan forstå den. Det var tydeligvis ikke englændere, der havde talt stemmerne ind, men danskere der er okay gode til engelsk.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
synes nu den var let at forstå / høre på dansk.
De taler engelsk med tyk dansk dialekt. Den er klart bedst på dansk.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |