|
Tv møbel med dybde nok |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juli-2019 kl. 20:11 |
hej alle sammen, håber der er nogle venlige sjæle som kan være mig behjælpelig.
Jeg er lige flyttet i en helt ny bolig, og skal derfor have min biograf integreret k stuen, men jeg kan simpelthen ikke finde et møbel der er til at betale med dybde nok til at huse en marantz sr7007. Jeg ønsker en stoflåge foran den så jeg kan skyde igennem den ligeledes. Møblet skal være 1.5-2 meter bred og som sagt skal det kunne gemmes en stor receiver I møblet.. Håber i kan linke eller guide mig i rette vej. God sammen alle sammen... ![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19557 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen stoflåge, ikke så bred som du ønsker, men med masser af plads.
Og ikke mindst til at betale..... Klaus
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Hvor dyb er den Marantz? Mit TV møbel fra Ikea er 40 cm dybt indvendig. Det har ganske vist ikke stoflåger, men jeg har valgt låger med mat glasfront. Det problem har jeg klaret med en IR extender så jeg kan fjernbetjene de 4 AV enheder der står inde i møblet. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19557 |
Flemming, hvilket møbel er det?
Klaus
|
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
jeg har selv Ikea bestå serien.. men der mangler desværre små 5 cm for at en låge kan lukke i den serie til marantz receiveren kan være der.
|
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
Frislev kan.
|
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
eller Clic møbler
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Det er Bestå, med Glassvik låger med frostet glas. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Hvor meget af det kan eventuelt klares ved at fjerne noget af bagbeklædningen på møblet? Hvis det alligevel står 5-10 cm fra vægen.
|
|
![]() |
|
Jeg står selv i samme situation og skal have skiftet mit gamle nævnelsen ud til noget der passer bedre til resten af stuen.
Det nuværende har 50 cm dybde indvendigt, hvilket er svært at finde, hvis man ønsker lidt “gammel” stil. Har kig på MALSJÖ
Eller LIATORP: LAITORP, skal jeg bygge om på, der er kun 16,5 cm i højden og 44 cm i bredden og det er stort set målene på min forstærker. Jeg forestiller mig at den midterste skuffe kommer til at lade livet måske kan CD afspiller og forstærker så stå der ovenpå hinanden. MALSJÖ, er ret fin, med glaslåger der kan fjernbetjenes igennem. Hylden indvendigt er kun 34 cm dyb, dertil kommer 4 cm frirum bag hylden (til kabler) og skærer jeg hul i bagepladen, er der yderligere 2 cm inden bagkanten af møblet. Jeg har så yderligere et par cm inden væggen bag møblet, grundet gulvlister. Klaus
|
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
husk plads til kabler og ventilation hvis med låger.
begge dele er altså undervurderet
|
|
![]() |
|
prodic ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |