|
Gammelt modem retur? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6229 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-August-2019 kl. 10:47 |
|
Telia har sendt et nyt modem, da jeg har fået hurtigere internet (eller så hurtigt som det nu kan blive her)
Det nye modem er præcis det samme som det gamle Jeg undrer mig over at Telia vil have, at jeg sender det gamle modem retur Hvad dælen kan de bruge det til |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En Yousee teknikker fortalte mig engang at TDC var PostNord's største kunder mht. transport at tomme kasser - som kunderne fik tilsendt med en returlabel hvis deres modem skulle sendes retur........
|
||
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19509 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De skal skrotte det forsvarligt......
Klaus
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5286 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 780 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kommer an på hvilken model det er.
|
||
Byteman2
Bruger Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 149 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Returkasserne er droppet. Det kan hænde at man skal returnere sit modem og så vil man modtage en returlabel. :)
|
||
bubbleboy
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det tror jeg nu ikke. Det handler om at teknikken udvikler sig. Alle de ældre modemmer understøtter ikke den nyeste teknik, så ud med dem.
Redigeret af bubbleboy - 07-August-2019 kl. 22:21 |
||
Byteman2
Bruger Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 149 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var derfor jeg skrev at det kan hænde.... Det står på deres hjemmeside at man vil modtage returlabel i de tilfælde at man skal returnere udstyr. https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/udstyr-retur Teknikken udvikler sig, men det sker også at modem kan holde flere år |
||
bubbleboy
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så er returkasserne vel heller ikke droppet.
|
||
Cyberguy
Bruger Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En anden kunde ? Du siger de er identiske, hvilket dog virker mærkeligt. Måske den kan modificeres. Jeg har selv for to mdr. siden returneret en flere år gammel router til Fullrate, hvor de sendte en returlabel pr. e-mail til print, med fri porto.
Redigeret af Cyberguy - 08-August-2019 kl. 01:12 |
||
thxtex
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De er vel forpligtet til at tage det hjem.
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg mistede sidste år en Netgear CG3000 router til tordenvejret... Er nu flyvende, med "Rumskibet". Da jeg spurgte til, hvorfor de skulle have den gamle router igen, så var det fordi de ville se om den alligevel virkede, og så ville de bare bruge den igen, hvis den gjorde det.
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |