|
Minianlæg med cd/DAB/pre-amp |
Besvar |
Forfatter | |
nickyyyy
Super bruger Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-August-2019 kl. 14:13 |
Hej folkens
Min kære mormor havde et Philips minianlæg med indbygget cd/DAB/pre-amp, da hun stadig ynder at høre cd og vinyl. Denne forstærker døde desværre under flytning og jeg prøver nu at finde noget lignende. Kvalitet og lyd er fuldstændig underordnet, bare lyden kommer ud af højttalerne og budget er derfor også et parameter. Anbefalingerne er derfor meget velkomne og der behøver ikke at have været lagt et øre på performance, da det bare handler om at få et anlæg til hende, til den lavest mulige pris. På forhånd tak. Nicky
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
De fleste minanlæg - i lavprisklassen - er uden forforstærker. Men du kunne overveje at kombinere et billigt anlæg med en lille forforstærker, f.eks. Dynavox TC-750 (koster under 300 kr.). Eller på eBay og lignende til under 100 kr.
|
|
nickyyyy
Super bruger Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tænkte nok, at det ville være udfaldet. Tak for svar :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |