|
Dolby atmos 5.1.2 og Zone2 - Marantz 7010 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Pittens ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-September-2019 kl. 21:25 |
|
Hejsa
Er ved at sætte mit 5.1.2 setup til og vil egentlig gerne udnytte Marantzens zone2 egenskaber blot i Stereo - er det muligt at køre 5.1.2 i zone 1 og Stereo i zone 2 samtidigt? Hvordan skal det tilsluttes? Jeg bliver ikke helt klog af Marantz manualen andet at det virker til at zone2 skal køre på nogle af height terminalerne? Kan Marantz egentligt streame over wifi fra eksempelvis spotify og Youtube? Eller skal der noget andet til? Den akn over BT så vidt jeg ved. 1000 tak for hjælpen.
|
||
![]() |
||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har du spurgt sælger? For de yder vel hjælp til betjeningen?
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
|
Mon ikke. Det kan lade sig gøre. Det er 9 kanals receiver. Kør opsætningen igennem, så viser den dig hvor du skal forbinde dine højtaler.
7010 har spotify connect, så du kan streame fra Spotify direkte via Wifi til receiveren. |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
|
Nu er det en receiver der kommet på market for 4 år siden. Så den er nok ikke købt ny for nyligt. Hvis den er købt brugt, så tror jeg næppe at sælger yder support.
|
||
![]() |
||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
|
HiFi Freaks vil da forhåbentlig være hjælpesomme m.h.t. betjeningen.
|
||
![]() |
||
Pittens ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
|
tænkte egentligt at forummet var til at man kunne hjælpe hinanden med egne erfaringer - at henvise til salgstedet vil jo ellers være løsningen på de fleste topics.
Tak alligevel - jeg finder ud af det
![]() |
||
![]() |
||
|
Jeg kan desværre ikke svare, da jeg kører 9 højtaler til Atmos.
Men så vidt jeg husker så fortæller den rigtig godt hvor du skal forbinde højtaerne, når du kører setup igennem. |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4862 |
|
Ja via zone 2 hdmi out Ja den har wifi, så streamer selvsagt direkte fra nettet.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |