|
Hbbtv virker ikke på KDL-40R553C |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
jegersolen
Ny bruger Oprettet: 05-September-2019 Sted: jægerspris Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-September-2019 kl. 12:02 |
Har et 5-6 år gammelt Sony tv.
Jeg bruger DR arkiv rigtig meget, men det virker ikke mere. Hvad gør jeg? Har ikke lyst til nyt tv, vil helst have en løsning der inkluderer mit nuværende.
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Apple tv er oplagt.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er sandsynligt at funktionen ikke længere understøttes, det er jo et ældre TV, og efter tid ophører diverse Smart funktioner, grundet at de ikke længere opdateres med nye versioner. Det samme er det med et ældre Samsung jeg har, der er ikke meget Smart over det mere, mange Apps kan ikke bruges, opdateres ikke længere til nye versioner. Det gælder for alle "Smart" TVer efter en årrække.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hbbtv er ikke forældet. Hvem er udbyderen?
Redigeret af bubbleboy - 05-September-2019 kl. 12:25 |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
You Tube f.eks er heller ikke forældet, men gamle App versioner kan ikke længere bruges, og når de ikke længer opdateres, så er det slut med funktionen.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
bubbleboy
Funktioner
Tak(0)
|
Det forholder sig anderledes med hbbtv. Det kan du ikke sammenligne med diverse apps.
|
|
jegersolen
Ny bruger Oprettet: 05-September-2019 Sted: jægerspris Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak til alle. Jeg prøver at kigge på Apple TV om det kan bruges.
|
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan bruges til meget mere end det, total erstatning af samtlige Smart TV Apps og mere.
|
|
|
|
jegersolen
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for besvarelsen. Det er egentlig slet ikke mig selv der har problemet. Men en ældre ven som ikke rigtig kan finde ud af teknik og som er ret teknologiforskrækket.
Han har yousee-signal, men den aller aller mindste tv-pakke man kan få. Før brugte han rigtig meget DR Arkiv, og er nu ulykkelig over at han ikke længere kan komme ind på de gamle DR udsendelser. Nogen af dem ser han igen og igen. Foreslog ham at undersøge Apple-tv, selvom jeg ikke selv kender det. Jeg har selv yousee-boks og kan se alt det jeg selv ønsker. |
|
bubbleboy
Funktioner
Tak(0)
|
Han har ikke ved et uheld fået deaktiveret hbbtv-funktionen?
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor skriver du så som du gør da du starter tråden? Det ser da ikke særlig logisk ud. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
jegersolen
Funktioner
Tak(0)
|
Undskyld. Men min ven er næsten 80 år gammel. Kan slet ikke finde ud af computere. Så jeg stillede spørgsmålet på hans vegne. Skulle selvfølgelig have nævnt at det ikke var mig der havde problemet. Men det ændrer jo ikke ved selve problemet.
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |