|
4G internetforbindelse |
Besvar |
Forfatter | |
zxcvbnm
Ny bruger Oprettet: 28-Marts-2020 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Marts-2020 kl. 04:36 |
Hej. :)
Jeg er ved at overveje at bestille en 4G router fra Huawei for at bruge mit mobilabonnement i den. Men jeg er ikke sikker på, hvordan jeg får fjernet pinkoden fra sim-kortet. Er der nogen, der har erfaringer med det? Jeg ved jeg på min telefon kan ændre og fjerne pinkoden, men det fjerner da vel ikke pinkoden fra selve sim-kortet - gør det? Vil jeg kunne sætte mit sim-kort i routeren hvis jeg via telefonen har fjernet pinkoden? Eller er der en anden metode man kan/skal bruge for at bruge et mobil sim-kort i en 4g router? På forhånd mange tak for hjælp :) |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10474 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor 3 tråde om samme emne?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
zxcvbnm
Funktioner
Tak(0)
|
beklager
Jeg var usikker på kategorien og den første er svarede på var en gammel besked, som jeg var sikker på om nogle ville se Jeg ved ikke hvordan man sletter dem igen?
|
|
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
Routeren har en IP-adresse der hedder noget i retning af 192.168.0.0 eller lign.
Bag på routeren står der password, der skal indtastes i log-in formularen i din browser. Når du er logget på routeren kan du angive PIN-koden til SIM-kortet, og så husker routeren PIN-koden fremefter.. Du skal derfor ikke slette PIN-koden fra SIM-kortet. Jeg er bestemt ingen tech-nørd, men satte min Huawei 4G/WIFI-router op på mindre end 5 minutter, da der følger en installationsvejledning med i kassen til routeren.
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
læs mit svar i den anden tråd.
Det er ikke noget problem at fjerne pin på sim.
|
|
zxcvbnm
Funktioner
Tak(0)
|
mange tak! Og beklager jeg fik oprettelse tråde.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen årsag.
Håber du finder en god løsning.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |