|
Tomme CD/DVD kasetter ?? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
MortenBby
Guld medlem Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-April-2020 kl. 20:19 |
|
Jeg kommer meget snart til at mangle tomme CD/DVD kassetter til blu-ray skiver jeg brænder. Jeg har tidligere købt CD Jewel case hos Brinck/Elextra i Frederiksborggade i Kbh. men de har dem ikke mere. På nettet er der kun få der tilbyder det og de er urimeligt dyre.
Ved nogen hvor tomme kassetter bedst og billigst fås? På forhånd tak Morten |
||
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
du må nok hellere definere "urimeligt dyre" så vi har bare minimal viden om hvad du vil betale. - Staples, Lyreco og generelt mange IT forhandlere har sjovt nok stadig jewelcases eller lignende.
Men ellers kig efter mærker som HAMA eller Fellowes. Jeg skal nok lade være med at komme med kommentaren "hvem f.... brænder skiver i dag?" ;-)
|
||
MortenBby
Guld medlem Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har tjekket de steder; hos Lyrico skal man have et monsnr. og hos Stabels løb det op i ca 170 kr incl moms og transport - for 10 tomme plastickasetter. Det er min definition på urimeligt dyrt.
|
||
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
||
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Genbrugsbutik. De har vel gammelt slagermusik liggende i store mængder til billige penge som du bare kan bruge case'en fra.
Om ikke andet indleverede jeg da også mine ubrugte DVD cases til en genbrugsbutik for snart mange år siden
|
||
|
||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1106 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så hos filmmarked.dk at de sælger 50 brugte film for 69,- ... det er måske en mulighed. Frank
|
||
C. Johansen
Guld medlem Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Morten!
Du kan finde forskellige typer kassetter hos Nierle. https://www.nierle.com/dk/gruppe/1910/Archiving_-_Storage.html Men det bliver måske for dyrt, hvis du kun skal bruge 10 stk. Jeg har tit handlet hos Nierle, og især købt skiver, og det er fungerer upåklageligt. Hilsen fra C. Johansen. |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Her er 10 stk til ca 32kr. Ikke særligt svært at finde på nettet.
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes at det kom til at fylde for meget. Så mine hjemmebrandte, da jeg gjorde det i det var i opbevaringsbokse, hvor der kunne være 80 i ad gangen.
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Og her et links til deres porto, som er ved køb for 0-500 Kr, er 89 KR. Og ved køb for over 500 Kr, Fragtfrit: Og det var KUN et click ekstra. Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 29-April-2020 kl. 11:39 |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ha! Det er sg optrækkeri! Jeg har selv slimcases liggende, som koster 20kr for 10 stk købt i Aldi.
|
||
MortenBby
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak til alle for forslag. Prøvede flere af siderne og den eneste der ikke var brok med var Nierle hvor jeg har bestilt 50 stk. til 214 DKK. Venter spændt på hvornår de kommer i disse Covid-19 tider.
Morten |
||
||
mrjocs
Junior bruger Oprettet: 19-Marts-2016 Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
mvh
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |