|
Pris på rep |
Besvar |
Forfatter | |
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Juni-2020 kl. 15:46 |
ak ja. Jeg nåede da kun lige at få nyt gear inden jeg ødelagde det...
Subwoofer udgangen på min ambeo soundbar har jeg knækket et subkabel i. Så stikket i baren sider løst og selve subkabel er knækket inde i stikket. Det er jo skide flot - men hvad kan sådan en rep koste? Med præcision kan stikket fortsat sættes i og der kommer lyd ud af subben.
Redigeret af Bromberg5 - 22-Juni-2020 kl. 15:52 |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7122 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den skal jo nok til et godkendt værksted for at beholde garantien
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
han har næppe købt den i DK. derfor han ikke vil henvende sig til firmaet selv og spørge, men henvender sig her.
|
|
Benjamin7
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tænker ikke det er det værste og lave, bor du i nærheden af 8740 ?
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jojo den er købt i hifiklubben - det var bare for at få en ide om hvor mange blomster fruen skal have😂
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |