|
iCloud til foto |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||||
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-August-2020 kl. 18:02 |
||||
Hej
Jeg er løbet tør for plads på min Mac mini. Jeg betaler for 2 TB iCloud plads. Gaver det mening at kun lagre Fotos i iCloud og ikke også på min Mac, og hvordan fungerer det i praksis? Og hvad skal jeg gøre for at det bliver gjort rigtigt uden tab? Mvh. Lasse
|
|||||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Online-lagring er fint, men du bør også købe en ekstern harddisk, så du altid har dine ting der. Hvad der er bedst at købe, kan jeg desværre ikke lige vejlede om - der må vi have nogle andre til at byde ind...
Redigeret af mnielsen - 23-August-2020 kl. 18:16 |
|||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||||
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hvorfor virker iCloud ikke som Backup?
|
|||||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Det gør den jo også, men det er altid godt at have mere end én backup. Derfor... Jeg har selv online plads her og der - gratis-versioner. Men OGSÅ lokalt, på USB-pinde og harddiske. Så er jeg sikret i hoved og den jeg sidder på!
Redigeret af mnielsen - 23-August-2020 kl. 18:37 |
|||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||||
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ok, så finder jeg på noget med min NAS og en ekstern hdd. Skal jeg bare trykke optimer lagring under Foto og iCloud?
|
|||||
|
|||||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
VENT lige... Det kan jeg ikke rådgive om. Andre må lige skrive vedr. det at optimere. Har NADA forstand på iCloud - bruger OneDrive, G-Drev, og Mega, i gratis-versioner. Så I andre brugere på recordere bedes lige skrive!
|
|||||
|||||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ok.
|
|||||
|
|||||
Basknudsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Tak, kan jeg go back til at have det lagret på min mac, hvis jeg på et tidspunkt skifter og får en stor SSD?
|
|||||
|
|||||
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Optimer Mac lagring gør at du har originalbillederne i iCloud, og miniaturer på din Mac, hvis der ikke er plads til originalerne.
Det fungerer helt automatisk.
|
|||||
Venlig hilsen
KB |
|||||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |