|
Samsung fj.betj omkonfigurere app knapper |
Besvar |
Forfatter | |
Caret
Ny bruger Oprettet: 25-August-2020 Sted: gentofte Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-August-2020 kl. 09:47 |
hej
Jeg har en af de nye Samsung One Remote fjernbetjeninger (BN59-01312H) hvor der nederst på fjernbetjening er 3 app knapper der får tv til at skifte direkte til apps. Det er Netflix - Prime Video - Rakuten TV Er der nogen der har erfaring i at omprogrammere fjernbetjening så man kan få den til at bruge andre apps. Jeg vil gerne have Netflix - Viaplay samt HBO |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det noget, du ved kan lade sig gøre? I så fald har du en kilde?
|
|
Caret
Funktioner
Tak(0)
|
nej det er netop derfor jeg spørger? 😊
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan du godt glemme.
Samsung får betaling for at anbringe knapperne der... Klaus
|
|
Caret
Funktioner
Tak(0)
|
jeg havde netop håbet at nogle programmører havde taget den udfordring op ligesom dengang iPhone blev jailbreaket.
For jeg er sikker på at det er et program der kan omkodes hvis der bliver kigget mere på det.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor mange standard fjernbetjeninger tror du i det hele taget kan programmeres om?
Hvis man vi have sin vilje, køber man en programmerbar fjernbetjening i det design man ønsker. Klaus
|
|
Caret
Funktioner
Tak(0)
|
nå men åbenbart ikke nogen der har erfaring med omprogrammering af fjernbetjening.
Over and out
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo nok heller ikke fjernbetjeningen der skal omprogrameres, men derimod fjernsynens software. Gætter på at fjernbetjeningen blot sender en "dum" kode ud, som fjernsynen så fortolker til at den skal starte Netflix/PrimeVideo/RakutenTV. |
|
Mvh Jesper
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, programmerbare fjernbetjeninger. Hvis du skal programmere en fjernbetjening om, kræver det at der er et stik, eller en anden mulighed for at kunne programmere processoren. Det er der ikke i moderne fjernbetjeninger. Klaus
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |