|
Nyt fastramme lærred |
Besvar |
Forfatter | |
Actor
Bruger Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(1)
Sendt: 10-November-2020 kl. 17:07 |
Ups! Jeg kom vist til at prale lidt. Det er kun 100” Der er ikke tabtension og jeg har ikke savnet det et sekund. Det hænger op af en væg og jeg har aldrig observeret folder ell.a. Jeg aner intet om gain osv.
Så jeg er ikke så krtisk som andre på forummet. Min gamle projektor var 15 år gammel og på sin 3.die pære, så efter Thomas var der og kalibrere min nye Sony har det været som at sidde i Planetariet
|
|
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 321 |
Funktioner
Tak(0)
|
200" Det har jeg desværre ikke plads til.
Er det tap-tension og uden rynker?
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
Actor
Bruger Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft et moterdrevt 200” Quality i 10 år. Fungerer perfekt på trods af daglig brug i alle årerne.Actor
|
|
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 321 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der slet ikke nogen input?
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
kec2
Funktioner
Tak(0)
|
Hey allesammen
Jeg skal bruge et fastramme lærred til min nye "hjemmebiograf" 90-92", 16:9. Jeg har kigget på Elite Screen Sable og QualityScreen Frame Vision Light. Men jeg kan ikke forstå hvorfor prisen på den ene er knap 2.800,- og den anden knap 7.800,-. Er det ene så meget bedre end det andet? Indsigt og gode råd bliver taget imod med (afstands)kyshånd. På forhånd tak Klaus
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |